Live Marketing dla General Electric

 

Autorski program stworzony przez Live Marketing był częścią spotkania wyjazdowego dla pracowników General Electric.

 

W lipcu miał miejsce wyjazd integracyjno-couchingowy dla pracowników GE. Live Marketing Concept odpowiadał za organizację części rekreacyjnej. Program stworzony przez agencję odbył pod hasłem „Eagle Future” i miał miejsce na „nieznanej planecie” w Farmie Krzyczki, 50 km od Warszawy. Celem było motywowanie zespołów przez pracę grupową. W ramach gry terenowej połączono zarówno aktywności terenowo-sprawnościowe w plenerze jak np. amfibie czy wykrywacze metalu jak również najnowsze technologie przy użyciu aplikacji Iphonów i wyszukiwanie informacji w labiryncie z wiązek laserowych. Połączenie różnorodnych aktywności pozwoliło na wykazanie się poszczególnych uczestników jak również pracę zespołową, która przekładała się na wygraną w pojedynku.

 

Live Marketing Concept odpowiadał za logistykę oraz przeprowadzenie spotkania.